dilluns

XXè. APLEC DE PENYES. CORNELLA

30 DE MAIG DE 2.010. XXè. APLEC DE PENYES A CORNELLA.


El 20é. Aplec de Penyes d’aquest any s’ha celebrat a la localitat de Cornellá del Llobregat, on des de l’agost de l’any passat i tenim el nou Estadi.
Presideix aquesta penya el meu company a la Federació , Xavi Edo.
Fins a un total de 81 penyes presents han estat en aquet Aplec , que com tots els altres, es el dia mes festiu de las penyes, on ens trobem la majoria de las penyes per tal de demostrar aquest sentiment perico. Per part de la nostra penya de Sabadell, hi hem anat en Juan Antonio Campos i senyora, en Toni Zea, i jo mateix amb la meva senyora.
Ens em fet varies fotografies, amb l’alcalde de Cornella, Sr. Balmon, així com, varies entre nosaltres, i amb el president Dani Sánchez Llibre i el conseller Enrique Beltrán, i amb els ex jugadors iñaki i Rafa Marañon. Vaig rebre com totes les penyes un guardó commemoratiu del Aplec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada