dissabte

5è. ANIVERSARI DELS PERICOS DE SANT CUGAT

05 DE MARÇ DE 2.010. 5è. ANIVERSARI DE LA PENYA PERICOS DE SANT CUGAT

Vaig anar juntament amb la meva senyora al restaurant “La Masia” de Sant Cugat a la celebració del 5è. Aniversari de la penya dels Pericos d’aquesta ciutat, presidida per en Toni Gimenez.
Vam coincidir amb el president de la FCPE Alberto Ariza i el conseller del club, Francesc Ciprés, així com també amb el coordinador de penyes, Jaume Martinez.
Com a convidats especials i eren en Manel Lucas i la Gemma Mengual, amb la qual vaig poder fer-me una fotografia. Per primer cop després de mols sopars de penyes, vaig tenir la sort de que en el repartiment de regals del sorteig , amb va tocar una samarreta del Club, amb el numero 21 del malurat i sempre recordat Dani Jarque. Per uns moments, vaig ser la enveja de tots el presents el rebre tal preuada samarreta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada